Klientu apkalpošana
Klientu apkalpošanas nodaļa ar prieku atbildēs uz Jūsu jautājumiem par visu, kas saistīts ar mūsu produktiem un abonēšanu.
Klientu apkalpošana
Ja Jums ir kādi jautājumi, aicinām sazināties ar mums, vai arī varat pameģināt atrast atbildi zemāk.
E-pasts: info@gracewellness.lv
Tālr: 677 18163
Informācijas centrs ir atvērts darba dienās no plkst. 8.00 līdz 15.00.
Mans abonements
Grace Wellness uztura bagātinātāju abonēšanai ir jābūt vienkāršai. Tāpēc varat pārvaldīt savu abonementu un atjaunot produktu intervālus. Ir iespējams arī uz kādu laiku apturēt abonēšanu.
Jautājumi un atbildes
Abonements
Jūs varat jebkurā laikā anulēt savu abonementu. Pēc abonementa anulēšanas sūtījumi vairs netiks sūtīti.
Vai esat sakrājis pārāk daudz kādu no mūsu produktiem? Mūsu abonēšanas intervāli ir noteikti, pamatojoties uz katra uztura bagātinātāja ieteicamo devu, bet, ja Jūs tomēr vēlaties mainīt intervālus, tas, protams, nav problēma. Mainiet intervālus paši, izmantojot Mans abonements, vai sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu, un mēs palīdzēsim Jums apturēt vai mainīt intervālus starp sūtījumiem.
Varat arī izmantot atteikuma veidlapu. Lejupielādējiet atteikuma veidlapu, noklikšķinot šeit.
Līgums un atteikuma tiesības
Lūdzu, ņemiet vērā, ka atteikuma tiesības attiecas tikai uz pirmo sūtījumu, nevis uz abonementa kārtējām piegādēm.
Mūsu atpakaļnosūtīšanas adrese ir:
Scandinavian Good Business AB
A/K Nr. 130,
LV-1044
Ja vēlaties atgriezt preci, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas nodaļu pa tālruni 677 18163, lai izvairītos no vairāku produktu vai rēķinu nosūtīšanas.
Tālmārketings
Ja vēlaties, lai Jūs tiktu izslēgts no Grace turpmākas saziņas pa tālruni vai e-pastu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@gracewellness.lv un norādiet vārdu, tālruņa numuru un e-pasta adresi, kuru vēlaties izslēgt.
Mēs uzņemamies atbildību par visu personisko informāciju, piemēram, vārdu, uzvārdu, adresi, e-pasta adresi, tālruņa numuru, dzimšanas datumu utt. – ko Jūs mums sniedzat vai ko mēs saņemam pirkuma laikā. Mēs ievērojam Vispārīgajā datu aizsardzības regulā (GDPR) izklāstītos noteikumus. Vairāk par to, kā mēs apstrādājam personas informāciju, lasiet mūsu vispārīgajos noteikumos un nosacījumos.
Lai uzzinātu visus līguma noteikumus, noklikšķiniet šeit.
Jautājumi par rēķiniem
Lai apmaksātu mūsu kampaņas piedāvājumus, izmantojiet rēķinu, kuru saņēmat kopā ar savu sūtījumu. Jūsu pasūtījuma numurs ir norādīts pasūtījuma apstiprinājumā, kas jums tiek nosūtīts pa e-pastu. Maksājuma termiņš ir atkarīgs no tā, ko esat iegādājies, un svārstās no 20 līdz 30 dienām. Tāpēc lūdzam jūs rūpīgi pārbaudīt katra sūtījuma maksājuma termiņu.
Atgādinājuma rēķins tiek nosūtīts tikai tad, ja Jūsu rēķina termiņš ir beidzies un Jūs to neesat apmaksājis. Maksājuma reģistrēšana parasti aizņem 1-3 darba dienas. Ja esat samaksājis tajā pašā dienā, kad bija samaksas termiņa beigu datums, un esat saņēmis atgādinājumu, varat to ignorēt.
Produkts un garantija
Grace Wellness piedāvā uztura bagātinātājus, kuru pamatā ir zviedru pieredze un augstas kvalitātes sastāvdaļas. Mēs pārdodam savus produktus tikai abonementa veidā un piegādājam tos tieši Jūsu pastkastītē par cenām, ko var atļauties ikviens, tādējādi atvieglojot veselīgu ieradumu veidošanu.
Neatkarīgi no tā, vai mūsu rūpīgi atlasītās sastāvdaļas sastāv no Friend-of-the-sea sertificētas zivju eļļas, kas iegūta no dziļūdens zivīm, vai rūpīgi ekstrahētiem bioflavonoīdiem no Ķīnas citrusaugļiem, visu mūsu uztura bagātinātāju formula jau no pirmās dienas balstās uz zinātniskām atziņām. To ražošana notiek stingri kontrolētās ražotnēs. Tas viss tādēļ, lai Jūs kā patērētājs varētu uzticēties Grace Wellness produktiem.
Mūsu uztura bagātinātāji tiek ražoti rūpīgi kontrolētās un sertificētās ražotnēs un vienmēr satur augstas kvalitātes sertificētas sastāvdaļas – gan aktīvās, gan palīgvielas, kas nodrošina labāku mūsu uztura bagātinātāju uzņemšanu organismā.
Spiediet šeit lai lasītu par mūsu produktiem.